loading...

آی تی سنتر

مالکان تقریباً تمامی فروشگاه‌ها در معرض سرقت اجناس خود هستند و برای جلوگیری از زیان دیدن از این بابت لازم است تا تدابیری جهت افزایش امنیت دارایی‌هایشان بیاندیشند. در این بین برخی از فروشگاه‌ها که کالا

دزدگیر عینک

Modir بازدید : 235 جمعه 13 اردیبهشت 1398 : 17:45 نظرات (0)
مالکان تقریباً تمامی فروشگاه‌ها در معرض سرقت اجناس خود هستند و برای جلوگیری از زیان دیدن از این بابت لازم است تا تدابیری جهت افزایش امنیت دارایی‌هایشان بیاندیشند. در این بین برخی از فروشگاه‌ها که کالاهایی با حجم کمتر را به‌فروش می‌رسانند، با دشواری بیشتری مواجه هستند چرا که مسلماً در شرایط برابر، سرقت از یک فروشگاه با محصولات حجیم سخت‌تر از سرقت از فروشگاهی ست که کالاهایی با حجم کم دارد. به همین سبب فروشگاه‌های اخیر بایستی بیشتر در مورد سرقت اجناس خود هشیار باشند و دقت بیشتری برای حفاظت از کالاهای خود به خرج دهند. فروشگاه‌های عرضه کننده‌ی انواع عینک، شامل عینک‌های طبی و عینک‌های آفتابی نمونه‌هایی از فروشگاه‌هایی هستند که کالاهایی با حجم کم عرضه می‌کنند و همان‌طور که اشاره شد سرقت از آن‌ها کار آسان‌تری ست. از جمله راه‌کارهای افزایش امنیت این فروشگاه‌های استفاده ازدزدگیر عینک برای جلوگیری از خروج ناخواسته‌ی اجناس از فروشگاه است. لیست قیمت دزدگیر فریم عینک‌های طبی و عینک‌های آفتابی استاندارد عموماً اجناسی نسبتاً گران‌قیمت هستند و احتمال دستبرد زدن به آن‌ها توسط سارقان آن‌چنان که به‌نظر می‌رسد بعید نیست و چه بسا با توجه به قیمت‌های روز و شرایط آسان‌تر فروش کالاهای شخصی از طریق سایت‌هایی که به‌شکل C2C یعنی معامله‌ی مستقیم بین دو مصرف‌کننده‌ی کالا بدون واسطه، ‌این احتمال بسیار زیاد هم باشد. سرقت آسان از فروشگاه‌های عینک و ریسک کم آن خواه‌ناخواه صاحبان این مشاغل را ملزم به استفاده از ابزارهای ضدسرقت می‌کنند. دو اقدام رایج در این راستا، استفاده از دوربین‌های مدار بسته و استخدام نیروی انسانی برای مراقبت از کالاها ست. این روش‌ها اگرچه می‌توانند امنیت فروشگاه را افزایش دهند، اما به‌تنهایی قادر به محافظت کامل از اجناس داخل فروشگاه نیستند و گذشته از این هزینه‌ی استخدام نیروی انسانی به این منظور چندان کم نیست. استفاده از سیستم ضدسرقت عینک راهکاری مناسب برای محافظت حداکثری از اجناس این فروشگاه‌ها ست.
تگ-عینک-تگ-ضد-سرقت-نصب شده-روی-عینک-تگ-آچاری-تگ-مغناطیسی

آشنایی با سیستم‌های ضدسرقت

سیستم‌های ضدسرقتی که برای فروشگاه‌های مختلف طراحی شده‌اند به طور کلی به دو دسته‌ تقسیم می‌شوند:
  • سیستم ضدسرقت عینک RF(RADIOFEQENCY TECHNOLOGY)
  • سیستم ضدسرقت عینک AM (ACOUSTIC AND MAGNETIC TECHNOLOGY)
این سیستم‌ها دارای اجزای مختلفی هستند که با اتصال به هم حین عبور یک کالا از گیت خروج مشتریان، بدون اجازه‌ی مالک فروشگاه آلارم را به صدا درآورده و بدین طریق از سرقت عینک‌ها جلوگیری می‌کنند. برای استفاده از این سیستم ضدسرقت لازم است تا نوعی لیبل یا تگ روی اجناس نصب شده و همچنین مکانی برای قرار دادن دستگاه غیرفعال کننده‌ی این لیبل‌ها یا تگ‌ها نیز در نزدیکی درب خروجی فروشگاه درنظر گرفته شود. پس از آن‌که اپراتور با استفاده از دستگاه غیر فعال کننده‌ی لیبل‌ها یا تگ‌ها آن‌ها را از کار انداخت، خریدار می‌تواند بدون به صدا درآمدن آلارم سیستم ضدسرقت از گیتی که در قسمت خروجی فروشگاه تعبیه شده خارج شود. بدیهی ست که درصورت غیر فعال نشدن لیبل یا تگ با استفاده از دستگاه غیرفعال کننده، هنگام خروج فردی با یکی از اجناس دارای تگ یا لیبل فروشگاه، آلارم سیستم به صدا درآمده و سارق شناسایی می‌شود. از جمله نکات مهم در طراحی کارآمد سیستم‌های ضدسرقت طراحی لیبل‌ها و تگ‌هایی ست که بتوانند به‌خوبی و بدون امکان جدا شدن از کالای مختلف به آن‌ها متصل شوند، تا سارقان قادر به جدا کردن آن‌ها و خروج از گیت موجود در خروجی فروشگاه بدون به صدا درآمدن آلارم نباشند.
تگ عینک
آشنایی بیشتر با سیستم ضدسرقت عینک‌فروشی‌ها و تگ عینک سیستم‌های ضدسرقت مناسب برای عینک‌فروشی‌ها، همانند دیگر فروشگاه‌ها، به دو دسته‌ی سیستم‌های AM و سیستم‌های RF دسته‌بندی می‌شوند و برای جلوگیری از خروج ناخواسته‌ی عینک‌ها از فروشگاه نیز تگ یا لیبل به‌کار گرفته می‌‌شود. به‌طور کلی تگ‌ها قوی‌تر از لیبل‌ها عمل می‌کنند و علاوه بر عملکرد دقیق‌تر به‌سبب امکان استفاده‌ی مکرر از آن‌ها، خلاف لیبل‌ها که یک‌بار مصرف هستند، کاربرد بیشتری دارند. همان‌طور که سیستم‌های دزدگیر دارای دو نوع AM و RF هستند تگ‌ها نیز، از این نظر، دارای دو نوع AM و RF هستند و هر نوع تگ تنها با سیستم هم‌نام خود سازگار است. سیستم‌های ضدسرقت AM دقیق‌تر از سیستم‌های RF هستند به‌تبع قیمت آن‌ها نیز بالاتر است. گذشته از این سیستم‌های RF قادر به تشخیص عبور فلزات و برخی مایعات نیستند و بنابراین فروشگاه‌های عینک به‌ناچار بایستی از سیستم‌های AM استفاده کنند، چرا که بیشتر عینک‌ها شامل اجزای فلزی هستند. تگ‌هایی که برای جلوگیری از سرقت در فروشگاه‌های عینک مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای شیافی هستند که به‌شکلی طراحی شده تا پس از قرار گرفتن دسته‌ی عینک داخل آن، شیاف مسدود شود و تگ دیگر قابل جدا شدن از دسته‌ی عینک نباشد، مگر با استفاده از دستگاه جداکنی که در اختیار مدیر و متصدیان فروشگاه قرار دارد. نحوه‌ی کار تگ عینک به این ترتیب است که در صورت خروج عینک متصل به تگ از فروشگاه، تگ عینکسیگنال‌هایی را برای دستگاهی به نام بازخوان سیستم ضدسرقت ارسال می‌کند و باعث به صدا درآمدن صدای آلارم دستگاه می‌گردد. فرکانسی که تگ‌ها برای دستگاه بازخوان ارسال می‌کنند شدت و ضعف داشته و بستگی به میدان مغناطیسی‌ای ایجاد شده داخل آن دارد. هرچه میدان مغناطیسی ایجاد شده در تگ محدودتر باشد، گیت قرار داده شده در خروجی فروشگاه سخت‌تر می‌تواند خروج تگ را تشخیص داده و آلازم را به‌صدا درآورد. اندازه‌ی میدان مغناطیسی ایجاد شده در تگ بستگی به عواملی مانند سیستم تگ، اندازه‌ی تگ و برخی فاکتورهای دیگر دارد. نکته‌ی مهم قابل‌توجه دیگر در این میان این است که لازم است تا فرکانس تگ با فرکانس گیت موجود در قسمت خروجی برابر باشد.

انواع تگ عینک شرکت ایمن موج

شرکت ایمن موج با هدف کمک به حفاظت هرچه بیشتر از کالاهای موجود در فروشگاه‌های مختلف انواع تگ عینک و همچنین دیگر انواع تگ و لیبل، گیت‌های فروشگاهی و دستگاه‌های بازخوان را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود عرضه می‌کند. شرکت ایمن موج در سال 1386 برای انجام مطالعات عمیق در راستای افزایش امنیت سیستم‌های ضدسرقت تأسیس شده و هم‌اکنون به تکنولوژی‌هایی دست یافته که تا پیش از این در انحصار شرکت‌های آمریکایی و اروپایی بودند. فروشگاه شاپ گیت آلارم عرضه‌کننده‌ی محصولات این ایمن موج با تنوع بسیار است. برای مشاهده‌ی محصولات این فروشگاه، قیمت آن‌ها و تجربیات و نمونه‌کارها می‌توانید به قسمت‌های مربوط به هر مورد در شاپ گیت آلارم مراجعه نمایید.

گیت فروشگاهی چیست؟

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی حفاظت از کالاهای فروشگاهی بسیار راحت تر از قبل است که یکی از مناسب ترین اختراع های صورت گرفته در این باره گیت فروشگاهی و یا همان ناظر الکترونیکی کالا که مخفف عبارت لاتین electronic article surveillance است منظور از گیت فروشگاهی در واقع به سیستم امنیتی حفاظت از کالاها در فروشگاه ها گیت گفته می شود. و گیت فروشگاهی دستگاهی است شامل انتن که در خروجی فروشگاه نصب می شود و برد الکترونیکی در داخل آنتن قرار می گیرد که اصلی ترین نقش را به عهده دارد و تگ ها و لیبل هایی که به کالا وصل می شوند؛ که اگر شخصی قصد خروج کالا بدون پرداخت هزینه را داشته باشد، انتن نصب شده در خروجی فروشگاه پیغام هشدار داده و فروشنده را آگاه می سازد. معمولا وقتی که بخواهیم وارد فروشگاه هایی بشویم که سیستم ضد سرقت را دارد. در کنار در های خروجی فروشگاه یک نوع سیستم نرده مانند را می بینیم که در واقع این سیستم های نرده شکل همان آنتن های فرستنده یا گیرنده ی امواج رادیویی هستند. پس با دیدن این سیستم جلوی درب ورودی مغازه یا فروشگاه ها یک سیستم ضد سرقت فروشگاهی را می بینیم که از دو آنتن و تگ های روی لباس تشکیل شده است. معمولا مگنت هایی که این تگ ها را از روی لباس ها جدا می کند کنار متصدی صندوق قرار دارد.

کاربرد گیت فروشگاهی و لیست قیمت گیت

اگر بخواهیم که درباره کارایی این سیستم ها و لیست قیمت گیت برایتان توضیح دهیم باید بگوییم 2 سیستمی که در جلوی درب ورودی قرار دارد به عنوان انتن است که یکی فرستنده و شکل دوم گیرنده امواج در فرکانس رادیویی است. سیستم وقتی شروع به آلارم یا هشدار دادن می کند که تگی بین دو آنتن قرار بگیرد و این الارم معمولا به صورت بوق و یا هشدار نور است و فروشنده و یا صندوق دار متوجه خروج لباس از فروشگاه می شوند پس لباسی که تهیه می کنید اگر روی آن تگ نصب شده باشد صندوق دار با مگنت تگ را از روی لباس تان جدا می کند.

بهترین گیت فروشگاهی

امروزه بازار خرید و فروش کالاها دچار تغییرات بزرگ شده و می توان گفت دچار تغییرات خوبی شده است، امروزه مانند قبل ممکن نیست که افراد در فروشگاه ها هم عمل فروش و هم عمل نظارت بر اجناس، برای جلوگیری از سرقت و تهاجم مالی را با هم به انجام برسانند. ما در شرکت ایمن موج با سابقه یک دهه فعالیت با سرلوحه قرار دادن هدف ایجاد آرامش و امنیت، همواره جهت خدمت رسانی آماده بوده ایم، و در این بخش می خواهیم به شما بهترین گیت فروشگاهی را معرفی کنیم، تا به شما فروشگاه داران در زمینه امنیت اجناس و در کل امنیت فروشگاه یاری رسان باشیم.  

چرا باید بهترین گیت فروشگاهی را داشته باشیم؟

همان طور که گفتیم، همچون گذشته نظارت بر اجناس و ارائه آن به مشتری توسط فروشنده دیگر ممکن نیست، حتی اگر شما افراد جداگانه ای را برای ایجاد امنیت در فروشگاه به کار گیرید، باز هم ممکن است امنیت به شکل کامل در فروشگاه تان ایجاد نشود. مشتری ها ترجیحا خواستار این هستند که خودشان کالا را انتخاب، بررسی و در نهایت کار خریداری کنند. گاهی ممکن است که کالای مورد نظر از مشتری دور بوده باشد، و از فروشنده تقاضای کند که در دسترسی به کالا به وی کمک کند، که در این حالت، کنترل فروشگاه توسط فروشنده به طور مستقیم دشوارتر شده و بهتر است جهت کاهش استرس فروشنده و تمرکز بیشتر او بر روی فروشگاه و فروش، ایجاد امنیت را به سیستم های الکترونیکی و به روز واگذار کنیم. البته این نکته هم وجود دارد که چیده شدن کالاها در فروشگاه ها به طوری است که مشتری ها بتوانند به راحتی به اجناس موجود در فروشگاه دسترسی داشته باشند، در نتیجه کنترل فروشگاه برای فروشنده با دشواری همراه خواهد بود و لازم است که بهترین گیت فروشگاهی جهت حفاظت و جلوگیری از سرقت کالاها نصب شود. سیستم هایی مانند گیت های فروشگاهی، دوربین های مدار بسته و … که به صورت کلی و دائمی امنیت را ایجاد خواهند کرد به شکلی که نمیتوانند در لحظه، مانع از سرقت و دزدبری کالا شوند. گیت-فروشگاهی-سوپر-گیت-نصب-شده-در-فروشگاه-لوازم-آرایشی-دزدگیر-آرایشی

آشنایی با گیت فروشگاهی و در نتیجه شناخت بهترین گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی (EAS) یا مخفف کلمه ی ناظر الکترونیکی کالا (electronic article surveillance) است، که به عنوان سیستم های امنیتی حفاظت از سرقت کالاها در فروشگاه ها شناخته می شود. بهترین گیت فروشگاهی سیستم سخت افزاری است که مجهز به آنتن و مدارات الکترونیکی پردازش سیگنال می باشد. آنتن در خروجی فروشگاه ها نصب شده، و دارای برد الکترونیکی است که در داخل آنتن وجود دارد و مهم ترین نقش را بر عهده دارد. به این صورت که تگ ها و لیبل هایی که به کالا وصل شده اند، اگر شخصی قصد خارج نمودن کالا بدون پرداخت هزینه و مخفیانه را داشته باشد، آنتن نصب شده در خروجی فروشگاه پیغام هشدار و بوق آلارم هشدار داده و فروشنده را مطلع می کند. گیت فروشگاهی نام های دیگری نیز دارد، مانند: دزدگیر لباس، دزدگیر پوشاک، دزدگیر لباس، گیت ضد سرقت، دزدگیر کیف و کفش، دزدگیر اجناس و … .  

ویژگی های بهترین گیت فروشگاهی

  • طراحی مناسب برای فروشگاه های پرتردد
  • وزن مناسب جهت جابجایی
  • طریقه ی نصب راحت و سریع در فروشگاه ها
  • کم بودن طول سیم کشی های مورد استفاده، جهت صرفه جویی در فضای فروشگاه ها
  • ضریب خطای حداقل، هنگام به صدا در آوردن آلارم
  • ایجاد امنیت و آرامش
  • به ارمغان آوردن بیشترین امنیت در فروشگاه نسبت به محصولات مشابه
  • استفاده از متریال های به روز ABS
  • کم عرض بودن پایه ها جهت گرفتن فضای کمی از محیط کاری
  • دارا بودن برد های جدید و قدرتمند SMART PLUS
  • دارا بودن گارانتی (محصولات ایمن موج تا 18 ماه دارای گارانتی تعویض می باشند، در حالی که گارانتی محصولات مشابه خارجی فقط یک سال است و نمایندگی این شرکت ها در داخل به مستندات فنی کافی جهت تعمیر گیت فروشگاهی دسترسی ندارند.)
  • دارا بودن خدمات پس از فروش (از جمله ارتقای محصول، جابجایی گیت فروشگاهی، تعمیر گیت فروشگاهی، گارانتی تعویض گیت فروشگاهی، آموزش نصب گیت فروشگاهی به نمایندگان و نیروی های نصب در سراسر کشور و ….)
گیت-فروشگاهی-سوپر-گیت-نصب-شده-در-فروشگاه-او وی سی

انواع گیت های فروشگاهی موجود در بازار

گیت های فروشگاهی RF (Radio frequency) گیت های فروشگاهی AM (Acousto magnetic) گیت های فروشگاهی (electromagnetic) EM

گیت دزدگیر فروشگاهی RF شرکت ایمن موج

فرکانس گیت دزدگیر فروشگاهی RF به صورت محدوده فرکانس رادیویی است. گیت دزدگیر فروشگاهی RF در فرکانس های مختلفی مانند 8.2و 3.25و 1.95 و 4.75 و 10.2مگا هرتز می باشد، که البته فرکانس 8.2 مگا هرتز رایج ترین فرکانس این دستگاه است. این نوع سیستم های دزدگیر فروشگاهی دارای دو آنتن یکی فرستنده و یکی آنتن گیرنده می باشد، که با عبور کردن تگ یا لیبلی که سازگار با فرکانس دستگاه است، سیستم دزدگیر به آژیر کشیدن شروع می کند. عیب این نوع از گیت های فروشگاهی، تداخل فرکانس آن ها با سیستم های مجاوری است که دارای فرکانس مشابه هستند. بنابراین بسته به نوع گیت دزدگیری که خریداری می کنید باید دارای فاصله 6 تا 10 متر بین دو گیت دزدگیر RF با فرکانس یکسان باشند. فاصله ی کم موجب ایجاد اختلال در این نوع گیت های فروشگاهی می شود. قیمت تگ پوشاک: مزیت سیستم های دزدگیر RF قیمت مناسبی است که آن ها نسبت به محصولات مشابه خود دارند. از دیگر مزیت های سیستم های RF لیبل های انعطاف پذیر و صافبی است که دارا می باشند، تا بتوانند به راحتی روی اجناس مختلف مانند اجناس موجود در سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها و کتاب فروشی ها نصب شوند.

دزدگیر گیت فروشگاهی EM شرکت ایمن موج

گیت فروشگاهی نام های دیگری نیز دارد، مانند: دزدگیر لباس، دزدگیر پوشاک، دزدگیر لباس، گیت ضد سرقت، دزدگیر کیف و کفش، دزدگیر اجناس و … .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 885
  • بازدید سال : 14,161
  • بازدید کلی : 66,086
  • کدهای اختصاصی
    طراحی کارت ویزیت
    دختر خاص مغرور
    کافه اینترنتی
    فان گذر
    تیکه های باحال
    تبلیغ پارسی
    پی سی صدا
    راک شرقی
    پی سی دانلود
    دانلود ویدئو
    تبادل لینک رایگان
    سامسونگ گلکسی
    پدرو رودریگز
    جی بی پوز
    معرفی گل و گیاه
    وب آق حسین
    شکلک کده
    آی تی سنتر
    درباره پسر ها
    پارس تیتراژ
    آب نیست
    وب نوشت عاشقانه
    ستاره بازی
    خاطرات شب یلدا
    بدو عکس
    ایرانسل رایگان
    مروا کامپیوتر
    فایل کده
    تی تی لینک
    شهر کوچک زیبا
    ایران کلید
    دلنوشته های من
    وبسایت پویا
    سر بلاگ
    همه با هم
    تفرجگاه ایران
    98 کلوب
    تفریح و سرگرمی
    سرگرمی
    گیگ دی ال
    کلوپ سرگرمی
    جکستان
    جعبه من
    کندار دانلود
    وبسايتی برای همه
    انصاری
    لینک زیاد
    بيشتر بدانيم
    جکستان شکرستان
    اخبار علم و دانش
    ایران ورک مارکت
    ایران پیکس
    کلبه محبت
    تاپ دانلود
    آخرین امید
    معرفی درختان میوه
    مسیج عشقولانه
    ایران وب دیتا
    ورزشکده
    رادیکال 24
    من تنها
    باران
    ایران پیکسل
    شهر سبز
    آموزش طراحی
    مجله تفریحی
    دانلود رایگان
    جک برای تو
    تنهاترین مرد زمین
    فروشگاه بازی
    نرم افزار رایگان
    سخت افزار جدید
    والپیپر زیبا
    دانلود ما
    پرتو وب
    بهزاد پکس
    دانلود
    پورت 20
    مجرمان بی گناه
    دیوار
    لینک 88
    درهم و برهم
    کتابخانه
    دانلود جدیدترینها
    لینک دانلود
    گیتار در آتش
    ابر دانلود
    وبلاگ
    محمد خلج
    دانلود سریع
    من و خدا
    طراحی میلاد
    کدبانو
    دانلود منیجر
    برترین وب
    نت مارکت
    بهترینم تویی
    استاد نجفی
    کلاس آنلاین ما
    عصر دانلود
    انیمیشن قدیمی
    آبادانیها
    گروه
    دانلود آهنگ جدید
    شب
    تفریحستان
    پساپس
    دانلود فیلم جدید
    دانلود جدید
    اطلاعات کامپیوتری
    آقای مصطفوی
    عشق یکطرفه
    خندانده
    فایلهای 2015 پیش بینی فوتبال پوکر آنلاین